break- issue

jag behöver komma härifrån en stund till.
jag behöver fly en liten minut.
men samtidigt är det inte från min fantastiska håla jag behöver fly,
det är dessa jäkla auditions.
har panik upp till halsen bara för att jag känner mig förberedd.
jag kan inte slappna av, vilket jag verkligen behöver.
men jag ska till Vittsjö imon och spela lite tvspel vilket är otroligt välbehövligt.
ja som dom flesta nog sett eller så så är jag singel.
vad kan jag säga?
det blev så och det känns helt okej.
vi slutade allt på så fantastiska terms så det finns inte.
gah, det är lite för mycket nu, men det är okej :)
behöver bara mycket kärlek :)

Kommentarer
Postat av: PrudePancake

Vi får styra upp nån skypedate snart, så ska jag skicka all min kärlek <33 =)

2010-04-14 @ 02:00:44
URL: http://theplanetofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0