The good boy- issue

Sitter på vårdcentralen och ska kolla upp min hals! Bloggar första gången via telefonen :) Kom till insikt över en sak.  Jag älskar att vara en good boy!  Speciellt i ögonen på en pensionär. Kom hit, tog en nummerlapp. Börjar med att charma damen i receptionen med ett musikalleende och lägger till en inhemsk dialekt för att få förtroende. Sen slår jag mig ner, tar en Alingsås kuriren och känner mig ännu mer inhemsk.  Snart kommer hon in! Mitt offer!  85+ stora glasögon och en gäll röst Hon ser inte systemet med att ta en lapp och vänta utan ställer sig direkt vid luckan! My Time to shine! Jag reser mig upp tar en lapp sträcker ut den till henne. Jag river av mitt svärmorsdröm leende! Hon blir glad. Jag slår mig ner i soffan.  En dam brevid mig ler mot mig som Om jag vore frälsaren och river av ett härligt  " nu var du en snäll pojke!!"  YES!!!! Jag har vunnit pensionärernas hjärta och därmed folkets! Stadsminister är kanske ett mer passande yrke för mig

Kommentarer
Postat av: LazyLollipop

"Jag tycker Robban är mest svärsmorsdröm av oss tre."

"Tycker du?"

"Ja, men han är så välalig, liksom."

"Han kan inte säga 'R', Ludvig."



xD

(du är dock min favoritsvärmorsdröm :) )

2010-04-08 @ 15:14:13
URL: http://theplanetofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0