the low self-esteem

hur mitt liv är?
just nu är det rockbottom, sen 50 meter skit och där ligger jag och gosar.
jag kom inte in.
jag är 7 reserv.
det suger.
jag har liksom gått där ett år.
här ett år.
sen så duger jag ändå inte.
jag är singel och kommer nog leva celibat i hela mitt liv och sen kommer jag dö i ett hus fullt av katter.
både levande och av porslin.
ja jag vet att det är folk som har det värre än jag.
jag borde vara nöjd.
men alla i min närmsta vänskapskrets har kommit in.
alla på min gata har kommit in.
tyvärr.
jag vill bara sova bort tre veckor.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Naww stackare, finns det ngn chans att du kommer in som 7:e reserv? Vad tänker du göra annars då? Norge? :) kram

2010-05-06 @ 10:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0