week-issue

sitter på tåget hem och känner mig sådär härligt mega cool som bloggar på tåget!
så, dags att sumera denna härliga semester :)
jag har gjort precis allt jag har velat:
  • shoppat i Göteborg i mängder, både med mor och min härliga broderbög Sven <3
  • festat i götet med Svenita.
  • dansat häcken av mig på gretas
  • kommit till insikt.
  • pussat mina fantastiskt härliga brorsbarn
ska vi ta punkt för punkt?
Shopping:
har shoppat ett par ljusa jeans, ett par jeans shorts, ett långt grönt linne, två par nya skor, ny väska och ny sjal.
en sak  är ytterst sant, man kan inte köpa lycka, men man kan köpa jäkligt mycket kläder.
en simpel ekvation!
Festat i götet med Svenita och dansat häcken av mig:
you left me hangin, but i wont let my ass do that!
fan vad jag hade kul.
dansade röven av mig till manboy, telephone och me against the music.
fick håll, köpte en cider och har aldrig vart så glad :)
kommit till insikt:
(nu kommer jag göra en sådan där härligt mystisk sak...)
. . .
pussat mina fantastiska brorsbarn:
shit, dessa ungar.
har insett att jag är inte alls redo för barn.
blir ett mycket senare beslut.
men dom är för goa!
och där, gjort ett av några blogginlägg som kommer komma idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0