quicky

sovmorgon,
kan orden klinga så mycket skönare!
men ska nog dra mig uppåt för att städa mitt rum,
och öva lite sång och sedan göra gröt till frukost :)
är verkligen inne i ett flow känner jag, skolan går bra och mitt liv känns väldigt titanic 30 minuter in
"Im king of the world!!"
även om mitt rum hade gett samma effekt som på jack när båten kör in i isberget
"wow, this is bad"
(ja jag hittade inget bättre efter att ha googlat! )
julen kommer med stormsteg och pengarna på mitt konto rasslar bort fortare än vad älskare gör i Frankrike,
tack gode gud så är jag snart klar med alla klappar.
själv önskar jag mig en kamera och en silverlänk, efter att någon har snott min på ba audition!
anywho,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0