naked (with a tee) - issue

sitter i sängen efter en hård dag av sängliggande, mtvtittande och sist men inte minst klädpåtagande.
har i och för sig beställt super mario galaxy 2, och det var ett hästjobb. ner till gallerian, säga att jag skulle förhandsboka spelet, gå upp igen, ta av sig byxorna och lägga mig och kolla på how i met your mother.
jag kommer aldrig riktigt förstå mig på mig, jag är lite märklig.
just med det är att ta av sig byxorna.
jag gör det så fort jag har tagit av mig skorna (dock inte om jag har med mig besök, puh)
tycker det är så sjukt gött att gå omkring i kalsonger och t-shirt och känna mig sådär fri.
lite som en skotte.
värt att tänka på :)
eller inte, ja det beror på. vill du tänka på mig i kalsonger och tshirt. feel free!
livet här i alingsås rullar inte på alls lika fort som i Bjärnum, enda lyckan jag har är mina fantastiska små brorsbarn! shit, dom har blviit så sjukt stora! imon är det barnvakt som gäller.
fast först ska jag till liseberg och leka med dom stora barnen.
nej, nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0