quicky!

vaknade i sängen för en timma sen efter att ha vart på Harry P igår.
dear lord vad bra!
satt och grät i mängder efter... wow låt oss inte förstöra för dom idioter som inte läst boken!
anywho så var det queer igår och jag gick bara förbi för att kolla läget :)
som vanligt var det några snygga (ofc så straighta så att gud ler av lycka ) och några fula med hundhalsband (så gay så att allt det tar på blir till rosa)
vill till New York!
där bögarna är vad dom ska vara, snygga advokater!
Will och Grace förstör min syn på gayvärlden, vart är min polis som jag ska få barn med?
VAR?!
dags att ta av sig sparkdräkten och byta om för att julspexhandla!
(hey, jag har inte hundhalsband iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0