the catch up-issue

då vart det dags igen, ännu en gång !
dags att säga att jag ska ta upp bloggandet igen!
så to catch up, jag går balettakademien ,
det är fasligt kul och jag älskar det helt utomordentligt mycket!
jag bor ihop med Elin och Niclas och är singel.
jag har skippat mitt inredningstanke med 40-tal och kör nu på bordell möter vinterstuga i mitt rum, vilket passar ordentligt bra då mina fönster drar värre än en fredagskväll på lokala pubbar.
så i helgen var det.
Bjärnumsåterträffen !
träffade min underbara familj, visade dom nya m1orna hur man hånglar rätt och framför allt så visade jag mig själv att en man hånglar minst lika bra som en tequilaflaska.
tårarna rann precis på samma sätt som dom gjorde när jag lämnade sist.
denna fantastiska skola med min fantastiska familj.
finns inte ord hur mycket jag älskar er
nej dags att damma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0