once again

Ännu en gång kör vi igång. tror detta blir mitt 1511 inlägg om att jag verkligen ska ta upp bloggandet på allvar.
idag är ju helt löjlig underbar dag. vaknade med lite hypnotiq och vin i kroppen och hörde Bettan och sebbe ligga och fnittra åt diverse jippon (dagens nya ord som verkligen ska bejakas: jippo)
sen for vi upp och körde på att gå till Ica focus och köpte nödvändigheter så som det största cambenet i världshistorian, krämbulle och chokladpudding, sen la vi oss vid entren på liseberg (alltås den där grässluttningen inne i parken, inte utanför vid vägen, vi hade lite mer klass än så). där bara låg vi och njöt av solen och se underbara kollegor som körde supermysiga entrepass !
Bettan for till gasten medans jag, johan och sebbe körde lite småspel som johan tog hem totalt! sen drog vi den..
det stördaste på hela liseberg..
Kollerado (hade gärna åkt atmosphere med både sebbe och jag saknar gener, mod och hårspray för att kunna klara ett sådant äventyr)
vi prövade också den stora nyheten "blåsningen", ett enorm hårtork som blåste oss varma efter åkturen.
truely helt fantastiskt!
johan lämnade och kvar stod jag och Sebastian, med energin i högsta hugg och bakfyllan hårt hållen i handen så slog tanken oss!
universum! vad kan vara bättre en sjukt varm vårdag om att inte gå in i Göteborgs kvavaste rum!?
men även detta blev ett så sjukt lyckat drag!
och vi gick tillbaka för att avnjuta en slush och bara le åt hur bra livet va!
Shit, längesen jag hade en sådan här dag som bara flöt förbi och var såhär go! :D
Tack för mig..
Förövrigt, bara jag som tänker följa det där bröllopsprogramet på fyran.. just me.. only me..
oh well..
the sheep stands alone :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0